avatar
რედბერი
ახალი დამატებული განცხადებები
ელ.კომერციის ხელმძღვანელი
რედბერი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - ელ.კომერციის ხელმძღვანელი,ქალაქში - თბილისი, "wegroup"-ი არის თანამედროვე დინამიური საცალო ვაჭრობის ორგანიზაცია, რომელიც საქართველოში 15 წელია მოღვაწეობს სამკაულების და აქსესუარების სექტორში, მაღაზიების ქსელით MANDARINA და REDBERRY, ექსკლუზიურად წარმოადგენს საერთაშორისო ბრენდებს: SOKOLOV, Uneaerre, NOMINATION, Nature Bijoux, Ori Tao. კომპანია წარმოდგენილია 13 მაღაზიით თბილისში და ასევე, ონლაინ მაღაზიით - Myredberry.ge და Mandarina.ge"wegroup"MANDARINA REDBERRY ჩვენი მისიაა მივაწოდოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტები და მომსახურება ჩვენს მომხმარებლებს, ხოლო თანამშრომლებს შევუქმნათ განვითარებაზე ორიენტირებული გარემო. ჩვენ ვაფასებთ პასუხისმგებლობას, გუნდურ მუშაობას, სამართლიანობასა და ლოიალობას. „wegroup“ აცხადებს ვაკანსიას ელ.კომერციის ხელმძღვანელის პოზიციაზე კომპანიის სათაო ოფისში:„wegroup“ ელ.კომერციის ხელმძღვანელის სამუშაო დღეები: ორშაბათი - პარასკევისამუშაო საათები: 10:00 – 19:00სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნუცუბიძის ქუჩა. სამუშაოს აღწერა:ელ.კომერციის მიმართულების ხელმძღვანელი პასუხისმგებელია wegroup-ის ონლაინ მაღაზიების განვითარებაზე ყველა მიმართულებით, როგორიცაა:საოპერაციო საკითხების გაუმჯობესება, გაყიდვების ზრდა, მარკეტინგული აქტივობების განხორციელებაში ჩართულობა, ტექნიკურ გუნდთან ერთად შესაბამისი საკითხების მოგვარება და გუნდის მართვა. აღნიშნული როლის მიზანია განავითაროს კომპანიის ელ. კომერციისმიმართულება და შექმნას ონლაინ შოპინგის საუკეთესო სამომხმარებლოგამოცდილება. ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები: კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა; საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი; ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე; ანაზღაურებადი შვებულება 6 თვის შემდეგ. პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები; ჯანსაღ სამუშაო გარემო; კონკურენტუნარიან ანაზღაურება; იდეების წახალისება/მხარდაჭერა; მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს. ფუნქცია და მოვალეობები: • კომპანიის ელ.კომერციის მიმართულების საერთო სტრატეგიის შექმნა და განვითარება;• wegroup-ის ონლაინ მაღაზიების (Myredberry.ge, Mandarina.ge) სრული პროცესების მართვა და მათი უწყვეტი გაუმჯობესება;• გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა და შემოსავლის გაზრდაზე პასუხისმგებლობა;• ონლაინ გაყიდვების მიზნობრივი KPI-ების განსაზღვრა და შესრულების მონიტორინგი;• ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიების დაგეგმვა/განხორციელებაში აქტიური მონაწილეობა (სოც. მედია, კამპანიები, SEO, Email Marketing);• მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებაზე მუდმივი ზრუნვა — როგორც UX/UI, ასევე საკომუნიკაციო თვალსაზრისით;• ტექნიკურ გუნდთან თანამშრომლობა ახალი ფუნქციონალის დანერგვისა და ტექნიკური ხარვეზების გამოსწორებისთვის;• ანალიტიკური და მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მიღება (Google Analytics, Heatmaps, CRM და სხვა);• ონლაინ მაღაზიების მომსახურების სტანდარტის მონიტორინგი და გაუმჯობესების ინიციატივების წამოწყება;• ელექტრონული კომერციის გუნდის ფორმირება, განვითარება და მოტივაცია;• ახალი შესაძლებლობების კვლევა (პარტნიორობები, პლატფორმები, მესამე მხარის არხები, B2B/B2C გაფართოება);• ბიუჯეტის დაგეგმვა და ხარჯების ოპტიმიზაცია;• შიდა გუნდებთან (მარკეტინგი, გაყიდვები, IT, ლოჯისტიკა) ეფექტური თანამშრომლობა;• რეპორტინგი კომპანიის დირექტორთან – ფინანსური, მარკეტინგული და სტრატეგიული მიმართულებებით. ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები: აუცილებელია მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება მსგავს სფეროში; აუცილებელია ინგლისური ენის ცოდნა C1 დონეზე; უპირატესობა მიენიჭება ელ. კომერციის მიმართულებით გამოცდილებას; უპირატესობა მიენიჭება ტექნიკურ/პროგრამულ გუნდთან ერთად მუშაობის გამოცდილებასა და შესაბამის უნარებს; სასურველია რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; აუცილებელია ციფრული მარკეტინგის პრინციპების ცოდნა; დახვეწილი კომუნიკაციის უნარი (ვერბალური, არავერბალური); მიზანდასახულობა; შედეგზე ორიენტირებულობა; ორგანიზებულობა და საქმის დაგეგმვის უნარი; პასუხისმგებლობის მაღალი დონე; გუნდის მართვის უნარი; მოქნილობა და ოპერატიულობა. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას! თქვენს მიერ CV გადმოგზავნით, რომელიც შეიცავს პირად მონაცემებს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, გამოხატავთ თანხმობას იმის შესახებ, რომ კომპანიას შეუძლია თქვენი პირადი ინფორმაციის შენახვა. ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმესგადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს:https://hel-ai.com/apply/mv8VuZ3e

ამოწევის სერვისი

სერვისის გამოყენების შემდეგ განცხადება ერთჯერადად თავსდება განცხადებების სიის თავში

გაიგე მეტი

გაფერადების სერვისი

გაფერადებული განცხადება საერთო სიაში გამოყოფილია ფერით სხვა განცხადებებისგან

გაიგე მეტი

Super VIP სტატუსი

Super VIP განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში ყველა სხვა სტატუსის მქონე განცხადების თავზე

გაიგე მეტი

VIP + სტატუსი

VIP + განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში სტანდარტული და VIP განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

VIP სტატუსი

VIP განცხადება ჩანს საერთო სიაში სტანდარტული განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

გადამოწმებული განცხადება

გადამოწმებულ განცხადებას ახლავს SS.GE-ს მიერ გადაღებული ფოტო-ვიდეო ტური და 360° ფოტოები. ასეთ განცხადებას აქვს მეტი სანდოობა

გაიგე მეტი
რედბერი
10.04.2025 / 11:28
თბილისი
შეთანხმებით
ჩანიშვნა
ელ.კომერციის ხელმძღვანელი
შეთანხმებით
რედბერი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - ელ.კომერციის ხელმძღვანელი,ქალაქში - თბილისი, "wegroup"-ი არის თანამედროვე დინამიური საცალო ვაჭრობის ორგანიზაცია, რომელიც საქართველოში 15 წელია მოღვაწეობს სამკაულების და აქსესუარების სექტორში, მაღაზიების ქსელით MANDARINA და REDBERRY, ექსკლუზიურად წარმოადგენს საერთაშორისო ბრენდებს: SOKOLOV, Uneaerre, NOMINATION, Nature Bijoux, Ori Tao. კომპანია წარმოდგენილია 13 მაღაზიით თბილისში და ასევე, ონლაინ მაღაზიით - Myredberry.ge და Mandarina.ge"wegroup"MANDARINA REDBERRY ჩვენი მისიაა მივაწოდოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტები და მომსახურება ჩვენს მომხმარებლებს, ხოლო თანამშრომლებს შევუქმნათ განვითარებაზე ორიენტირებული გარემო. ჩვენ ვაფასებთ პასუხისმგებლობას, გუნდურ მუშაობას, სამართლიანობასა და ლოიალობას. „wegroup“ აცხადებს ვაკანსიას ელ.კომერციის ხელმძღვანელის პოზიციაზე კომპანიის სათაო ოფისში:„wegroup“ ელ.კომერციის ხელმძღვანელის სამუშაო დღეები: ორშაბათი - პარასკევისამუშაო საათები: 10:00 – 19:00სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნუცუბიძის ქუჩა. სამუშაოს აღწერა:ელ.კომერციის მიმართულების ხელმძღვანელი პასუხისმგებელია wegroup-ის ონლაინ მაღაზიების განვითარებაზე ყველა მიმართულებით, როგორიცაა:საოპერაციო საკითხების გაუმჯობესება, გაყიდვების ზრდა, მარკეტინგული აქტივობების განხორციელებაში ჩართულობა, ტექნიკურ გუნდთან ერთად შესაბამისი საკითხების მოგვარება და გუნდის მართვა. აღნიშნული როლის მიზანია განავითაროს კომპანიის ელ. კომერციისმიმართულება და შექმნას ონლაინ შოპინგის საუკეთესო სამომხმარებლოგამოცდილება. ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები: კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა; საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი; ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე; ანაზღაურებადი შვებულება 6 თვის შემდეგ. პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები; ჯანსაღ სამუშაო გარემო; კონკურენტუნარიან ანაზღაურება; იდეების წახალისება/მხარდაჭერა; მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს. ფუნქცია და მოვალეობები: • კომპანიის ელ.კომერციის მიმართულების საერთო სტრატეგიის შექმნა და განვითარება;• wegroup-ის ონლაინ მაღაზიების (Myredberry.ge, Mandarina.ge) სრული პროცესების მართვა და მათი უწყვეტი გაუმჯობესება;• გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა და შემოსავლის გაზრდაზე პასუხისმგებლობა;• ონლაინ გაყიდვების მიზნობრივი KPI-ების განსაზღვრა და შესრულების მონიტორინგი;• ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიების დაგეგმვა/განხორციელებაში აქტიური მონაწილეობა (სოც. მედია, კამპანიები, SEO, Email Marketing);• მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებაზე მუდმივი ზრუნვა — როგორც UX/UI, ასევე საკომუნიკაციო თვალსაზრისით;• ტექნიკურ გუნდთან თანამშრომლობა ახალი ფუნქციონალის დანერგვისა და ტექნიკური ხარვეზების გამოსწორებისთვის;• ანალიტიკური და მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მიღება (Google Analytics, Heatmaps, CRM და სხვა);• ონლაინ მაღაზიების მომსახურების სტანდარტის მონიტორინგი და გაუმჯობესების ინიციატივების წამოწყება;• ელექტრონული კომერციის გუნდის ფორმირება, განვითარება და მოტივაცია;• ახალი შესაძლებლობების კვლევა (პარტნიორობები, პლატფორმები, მესამე მხარის არხები, B2B/B2C გაფართოება);• ბიუჯეტის დაგეგმვა და ხარჯების ოპტიმიზაცია;• შიდა გუნდებთან (მარკეტინგი, გაყიდვები, IT, ლოჯისტიკა) ეფექტური თანამშრომლობა;• რეპორტინგი კომპანიის დირექტორთან – ფინანსური, მარკეტინგული და სტრატეგიული მიმართულებებით. ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები: აუცილებელია მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება მსგავს სფეროში; აუცილებელია ინგლისური ენის ცოდნა C1 დონეზე; უპირატესობა მიენიჭება ელ. კომერციის მიმართულებით გამოცდილებას; უპირატესობა მიენიჭება ტექნიკურ/პროგრამულ გუნდთან ერთად მუშაობის გამოცდილებასა და შესაბამის უნარებს; სასურველია რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; აუცილებელია ციფრული მარკეტინგის პრინციპების ცოდნა; დახვეწილი კომუნიკაციის უნარი (ვერბალური, არავერბალური); მიზანდასახულობა; შედეგზე ორიენტირებულობა; ორგანიზებულობა და საქმის დაგეგმვის უნარი; პასუხისმგებლობის მაღალი დონე; გუნდის მართვის უნარი; მოქნილობა და ოპერატიულობა. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას! თქვენს მიერ CV გადმოგზავნით, რომელიც შეიცავს პირად მონაცემებს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, გამოხატავთ თანხმობას იმის შესახებ, რომ კომპანიას შეუძლია თქვენი პირადი ინფორმაციის შენახვა. ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმესგადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს:https://hel-ai.com/apply/mv8VuZ3e
რედბერი
10.04.2025 / 11:28
თბილისი
ჩანიშვნა
განცხადება დამალულია
მომხმარებლის განცხადებები დამალულია
გაყიდვების კონსულტანტი
რედბერი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - გაყიდვების კონსულტანტი, ქალაქში - თბილისი, "wegroup"-ი არის თანამედროვე დინამიური საცალო ვაჭრობის ორგანიზაცია,რომელიც საქართველოში 15 წელია მოღვაწეობს სამკაულების და აქსესუარებისსექტორში, მაღაზიების ქსელით MANDARINA და REDBERRY, ექსკლუზიურადწარმოადგენს საერთაშორისო ბრენდებს: SOKOLOV, Uneaerre, NOMINATION, NatureBijoux, Ori Tao. კომპანია წარმოდგენილია 13 მაღაზიით თბილისში დაასევე, ონლაინ მაღაზიით - Myredberry.ge და Mandarina.ge"wegroup"MANDARINA REDBERRY ჩვენი მისიაა მივაწოდოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტები და მომსახურება ჩვენსმომხმარებლებს, ხოლო თანამშრომლებს შევუქმნათ განვითარებაზეორიენტირებული გარემო. ჩვენ ვაფასებთ პასუხისმგებლობას, გუნდურმუშაობას, სამართლიანობასა და ლოიალობას. ჩვენ მზარდ გუნდში ვეძებთ ენერგიით და ენთუზიაზმით აღსავსეადამიანს გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე.გაყიდვების კონსულტანტის მოქნილი სამუშაო გრაფიკი:5 დღე ნახევარი განაკვეთი: I ცვლა - 10:00-16:00; II ცვლა - 16:00-22:00შესვენება: დღეში 40 წუთი 1 დღე სრული განაკვეთი: 10:00-22:00შესვენება: 1 სთ და 20 წუთი ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი, 1000-1300 ლარამდე1000-1300 ლარამდე ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები: კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა; საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი; ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე; დღიური და თვიური ბონუსები KPI-ს შესრულების მიხედვით; პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები; მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს. ფუნქცია-მოვალეობები: მომსახურების სტანდარტის შესაბამისად მომხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა; მომხმარებლისთვის ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება, როგორც პროდუქციის, ასევე არსებული აქციების შესახებ; პროდუქციის მიღება და სარეალიზაციოდ განთავსება მერჩენდაიზინგის სტანდარტების დაცვით; სალარო აპარატთან მუშაობა; მაღაზიის ვიზუალზე და სტენდის სისუფთავეზე ზრუნვა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: სასურველია გაყიდვებისა და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება; ინგლისური ან/და რუსული ენის საშუალო დონეზე ფლობა. ღირებულებები და პიროვნული უნარები: გამართული ვერბალური კომუნიკაციის უნარი; კომუნიკაბელურობა; გუნდური მუშაობის უნარი; მომხმარებელზე ორიენტირებულობა; ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას! თქვენს მიერ CV გადმოგზავნით, რომელიც შეიცავს პირად მონაცემებს"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად,გამოხატავთ თანხმობას იმის შესახებ, რომ კომპანიას შეუძლია თქვენი პირადიინფორმაციის შენახვა. ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმესგადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს:https://hel-ai.com/apply/EOC4hVCd

ამოწევის სერვისი

სერვისის გამოყენების შემდეგ განცხადება ერთჯერადად თავსდება განცხადებების სიის თავში

გაიგე მეტი

გაფერადების სერვისი

გაფერადებული განცხადება საერთო სიაში გამოყოფილია ფერით სხვა განცხადებებისგან

გაიგე მეტი

Super VIP სტატუსი

Super VIP განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში ყველა სხვა სტატუსის მქონე განცხადების თავზე

გაიგე მეტი

VIP + სტატუსი

VIP + განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში სტანდარტული და VIP განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

VIP სტატუსი

VIP განცხადება ჩანს საერთო სიაში სტანდარტული განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

გადამოწმებული განცხადება

გადამოწმებულ განცხადებას ახლავს SS.GE-ს მიერ გადაღებული ფოტო-ვიდეო ტური და 360° ფოტოები. ასეთ განცხადებას აქვს მეტი სანდოობა

გაიგე მეტი
რედბერი
07.04.2025 / 16:07
თბილისი
1000 l
ჩანიშვნა
გაყიდვების კონსულტანტი
1000l
რედბერი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - გაყიდვების კონსულტანტი, ქალაქში - თბილისი, "wegroup"-ი არის თანამედროვე დინამიური საცალო ვაჭრობის ორგანიზაცია,რომელიც საქართველოში 15 წელია მოღვაწეობს სამკაულების და აქსესუარებისსექტორში, მაღაზიების ქსელით MANDARINA და REDBERRY, ექსკლუზიურადწარმოადგენს საერთაშორისო ბრენდებს: SOKOLOV, Uneaerre, NOMINATION, NatureBijoux, Ori Tao. კომპანია წარმოდგენილია 13 მაღაზიით თბილისში დაასევე, ონლაინ მაღაზიით - Myredberry.ge და Mandarina.ge"wegroup"MANDARINA REDBERRY ჩვენი მისიაა მივაწოდოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტები და მომსახურება ჩვენსმომხმარებლებს, ხოლო თანამშრომლებს შევუქმნათ განვითარებაზეორიენტირებული გარემო. ჩვენ ვაფასებთ პასუხისმგებლობას, გუნდურმუშაობას, სამართლიანობასა და ლოიალობას. ჩვენ მზარდ გუნდში ვეძებთ ენერგიით და ენთუზიაზმით აღსავსეადამიანს გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე.გაყიდვების კონსულტანტის მოქნილი სამუშაო გრაფიკი:5 დღე ნახევარი განაკვეთი: I ცვლა - 10:00-16:00; II ცვლა - 16:00-22:00შესვენება: დღეში 40 წუთი 1 დღე სრული განაკვეთი: 10:00-22:00შესვენება: 1 სთ და 20 წუთი ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი, 1000-1300 ლარამდე1000-1300 ლარამდე ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები: კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა; საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი; ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე; დღიური და თვიური ბონუსები KPI-ს შესრულების მიხედვით; პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები; მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს. ფუნქცია-მოვალეობები: მომსახურების სტანდარტის შესაბამისად მომხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა; მომხმარებლისთვის ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება, როგორც პროდუქციის, ასევე არსებული აქციების შესახებ; პროდუქციის მიღება და სარეალიზაციოდ განთავსება მერჩენდაიზინგის სტანდარტების დაცვით; სალარო აპარატთან მუშაობა; მაღაზიის ვიზუალზე და სტენდის სისუფთავეზე ზრუნვა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: სასურველია გაყიდვებისა და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება; ინგლისური ან/და რუსული ენის საშუალო დონეზე ფლობა. ღირებულებები და პიროვნული უნარები: გამართული ვერბალური კომუნიკაციის უნარი; კომუნიკაბელურობა; გუნდური მუშაობის უნარი; მომხმარებელზე ორიენტირებულობა; ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას! თქვენს მიერ CV გადმოგზავნით, რომელიც შეიცავს პირად მონაცემებს"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად,გამოხატავთ თანხმობას იმის შესახებ, რომ კომპანიას შეუძლია თქვენი პირადიინფორმაციის შენახვა. ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმესგადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს:https://hel-ai.com/apply/EOC4hVCd
რედბერი
07.04.2025 / 16:07
თბილისი
ჩანიშვნა
განცხადება დამალულია
მომხმარებლის განცხადებები დამალულია
ელ. კომერციის და მომხმარებელთა უკუკავშირის სპეციალისტი
რედბერი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - ელ. კომერციის და მომხმარებელთაუკუკავშირის სპეციალისტი, ქალაქში - თბილისი,"wegroup"-ი არის თანამედროვე დინამიური საცალო ვაჭრობის ორგანიზაცია,რომელიც საქართველოში 15 წელია მოღვაწეობს სამკაულების და აქსესუარებისსექტორში, მაღაზიების ქსელით MANDARINA და REDBERRY, ექსკლუზიურადწარმოადგენს საერთაშორისო ბრენდებს: SOKOLOV, Uneaerre, NOMINATION, NatureBijoux, Ori Tao. კომპანია წარმოდგენილია 13 მაღაზიით თბილისში დაასევე, ონლაინ მაღაზიით - Myredberry.ge და Mandarina.ge "wegroup" MANDARINA REDBERRY ჩვენი მისიაა მივაწოდოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტები და მომსახურება ჩვენსმომხმარებლებს, ხოლო თანამშრომლებს შევუქმნათ განვითარებაზეორიენტირებული გარემო. ჩვენ ვაფასებთ პასუხისმგებლობას, გუნდურმუშაობას, სამართლიანობასა და ლოიალობას. ჩვენ მზარდ გუნდში ვეძებთ ენერგიით და ენთუზიაზმით აღსავსე ადამიანს ელ.კომერციის და მომხმარებელთა უკუკავშირის სპეციალისტი პოზიციაზე.ელ. კომერციის და მომხმარებელთა უკუკავშირის სპეციალისტი სამუშაო დღეები: კვირაში 5 დღესამუშაო საათები: 10:00 – 19:00სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნუცუბიძის ქუჩა. სამუშაოს აღწერა:სპეციალისტის მიზანია უზრუნველყოს მომხმარებლებთან ეფექტურიკომუნიკაცია ონლაინ პლატფორმებზე და შეკვეთების სწრაფი, ზუსტი მართვა. ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები: კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა; საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი; ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე; ანაზღაურებადი შვებულება 6 თვის შემდეგ. პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები; მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს. ფუნქცია-მოვალეობები: მომხმარებლის შეკითხვებზე სტანდარტების შესაბამისად განსაზღვრულ დროში რეაგირება ტელეფონით, ონლაინ შეტყობინებებითა თუ კომენტარებით. პროდუქტების, მომსახურებისა და აქციების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მიწოდება. მომხმარებლის პრობლემების ანალიზი, შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება და საჭიროებისამებრ შესაბამის დეპარტამენტთან გადამისამართება პროდუქციის მარაგების და შეკვეთების გადამოწმება სამუშაო პროგრამებში ონლაინ შეკვეთების მიღება, გადამოწმება, პროგრამული ასახვა და სტანდარტების შესაბამისად განსაზღვრულ დროში მიტანის ორგანიზება ონლაინ გაყიდვების ზედნადების ატვირთვა და პროგრამული ასახვა (FINA) ონლაინ გაყიდვების ყოველდღიური ანგარიშების მომზადება მომხმარებლის კმაყოფილების გამოკითხვების ჩატარება ვებ-გვერდზე არსებული ტექნიკური პრობლემების იდენტიფიცირება და დეველოპერთან კომუნიკაცია ხელმძღვანელის მიერ ელ. კომერციასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები უმაღლესი განათლება; მინიმუმ 1-წლიანი გამოცდილება ელ. კომერციის ან ქოლცენტრის მიმართულებით ქართული, ინგლისური და/ან რუსული ენების ცოდნა (B2 დონე მინიმუმ); MS Office-ის მაღალ დონეზე ცოდნა. ღირებულებები და პიროვნული უნარები: პასუხისმგებლობა; გუნდურობა; სამართლიანობა; ლოიალურობა; მაღალი ემოციური ინტელექტი; პრობლემურ მომხმარებლებთან ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; დროის ეფექტური მართვა და პრიორიტეტების დასახვის უნარი; წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის ძლიერი უნდარი. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას! თქვენს მიერ CV გადმოგზავნით, რომელიც შეიცავს პირად მონაცემებს"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად,გამოხატავთ თანხმობას იმის შესახებ, რომ კომპანიას შეუძლია თქვენი პირადიინფორმაციის შენახვა. ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმესგადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს:https://hel-ai.com/apply/n1zeV8rc

ამოწევის სერვისი

სერვისის გამოყენების შემდეგ განცხადება ერთჯერადად თავსდება განცხადებების სიის თავში

გაიგე მეტი

გაფერადების სერვისი

გაფერადებული განცხადება საერთო სიაში გამოყოფილია ფერით სხვა განცხადებებისგან

გაიგე მეტი

Super VIP სტატუსი

Super VIP განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში ყველა სხვა სტატუსის მქონე განცხადების თავზე

გაიგე მეტი

VIP + სტატუსი

VIP + განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში სტანდარტული და VIP განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

VIP სტატუსი

VIP განცხადება ჩანს საერთო სიაში სტანდარტული განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

გადამოწმებული განცხადება

გადამოწმებულ განცხადებას ახლავს SS.GE-ს მიერ გადაღებული ფოტო-ვიდეო ტური და 360° ფოტოები. ასეთ განცხადებას აქვს მეტი სანდოობა

გაიგე მეტი
რედბერი
07.04.2025 / 15:52
თბილისი
შეთანხმებით
ჩანიშვნა
ელ. კომერციის და მომხმარებელთა უკუკავშირის სპეციალისტი
შეთანხმებით
რედბერი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - ელ. კომერციის და მომხმარებელთაუკუკავშირის სპეციალისტი, ქალაქში - თბილისი,"wegroup"-ი არის თანამედროვე დინამიური საცალო ვაჭრობის ორგანიზაცია,რომელიც საქართველოში 15 წელია მოღვაწეობს სამკაულების და აქსესუარებისსექტორში, მაღაზიების ქსელით MANDARINA და REDBERRY, ექსკლუზიურადწარმოადგენს საერთაშორისო ბრენდებს: SOKOLOV, Uneaerre, NOMINATION, NatureBijoux, Ori Tao. კომპანია წარმოდგენილია 13 მაღაზიით თბილისში დაასევე, ონლაინ მაღაზიით - Myredberry.ge და Mandarina.ge "wegroup" MANDARINA REDBERRY ჩვენი მისიაა მივაწოდოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტები და მომსახურება ჩვენსმომხმარებლებს, ხოლო თანამშრომლებს შევუქმნათ განვითარებაზეორიენტირებული გარემო. ჩვენ ვაფასებთ პასუხისმგებლობას, გუნდურმუშაობას, სამართლიანობასა და ლოიალობას. ჩვენ მზარდ გუნდში ვეძებთ ენერგიით და ენთუზიაზმით აღსავსე ადამიანს ელ.კომერციის და მომხმარებელთა უკუკავშირის სპეციალისტი პოზიციაზე.ელ. კომერციის და მომხმარებელთა უკუკავშირის სპეციალისტი სამუშაო დღეები: კვირაში 5 დღესამუშაო საათები: 10:00 – 19:00სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნუცუბიძის ქუჩა. სამუშაოს აღწერა:სპეციალისტის მიზანია უზრუნველყოს მომხმარებლებთან ეფექტურიკომუნიკაცია ონლაინ პლატფორმებზე და შეკვეთების სწრაფი, ზუსტი მართვა. ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები: კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა; საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი; ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე; ანაზღაურებადი შვებულება 6 თვის შემდეგ. პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები; მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს. ფუნქცია-მოვალეობები: მომხმარებლის შეკითხვებზე სტანდარტების შესაბამისად განსაზღვრულ დროში რეაგირება ტელეფონით, ონლაინ შეტყობინებებითა თუ კომენტარებით. პროდუქტების, მომსახურებისა და აქციების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მიწოდება. მომხმარებლის პრობლემების ანალიზი, შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება და საჭიროებისამებრ შესაბამის დეპარტამენტთან გადამისამართება პროდუქციის მარაგების და შეკვეთების გადამოწმება სამუშაო პროგრამებში ონლაინ შეკვეთების მიღება, გადამოწმება, პროგრამული ასახვა და სტანდარტების შესაბამისად განსაზღვრულ დროში მიტანის ორგანიზება ონლაინ გაყიდვების ზედნადების ატვირთვა და პროგრამული ასახვა (FINA) ონლაინ გაყიდვების ყოველდღიური ანგარიშების მომზადება მომხმარებლის კმაყოფილების გამოკითხვების ჩატარება ვებ-გვერდზე არსებული ტექნიკური პრობლემების იდენტიფიცირება და დეველოპერთან კომუნიკაცია ხელმძღვანელის მიერ ელ. კომერციასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება საკვალიფიკაციო მოთხოვნები უმაღლესი განათლება; მინიმუმ 1-წლიანი გამოცდილება ელ. კომერციის ან ქოლცენტრის მიმართულებით ქართული, ინგლისური და/ან რუსული ენების ცოდნა (B2 დონე მინიმუმ); MS Office-ის მაღალ დონეზე ცოდნა. ღირებულებები და პიროვნული უნარები: პასუხისმგებლობა; გუნდურობა; სამართლიანობა; ლოიალურობა; მაღალი ემოციური ინტელექტი; პრობლემურ მომხმარებლებთან ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; დროის ეფექტური მართვა და პრიორიტეტების დასახვის უნარი; წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის ძლიერი უნდარი. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას! თქვენს მიერ CV გადმოგზავნით, რომელიც შეიცავს პირად მონაცემებს"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად,გამოხატავთ თანხმობას იმის შესახებ, რომ კომპანიას შეუძლია თქვენი პირადიინფორმაციის შენახვა. ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმესგადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს:https://hel-ai.com/apply/n1zeV8rc
რედბერი
07.04.2025 / 15:52
თბილისი
ჩანიშვნა
განცხადება დამალულია
მომხმარებლის განცხადებები დამალულია
მაღაზიის მენეჯერი
რედბერი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - მაღაზიის მენეჯერი,ქალაქში - თბილისი,"wegroup"-ი არის თანამედროვე დინამიური საცალო ვაჭრობის ორგანიზაცია, რომელიც საქართველოში 15 წელია მოღვაწეობს სამკაულების და აქსესუარების სექტორში, მაღაზიების ქსელით MANDARINA და REDBERRY, ექსკლუზიურად წარმოადგენს საერთაშორისო ბრენდებს: SOKOLOV, Uneaerre, NOMINATION, Nature Bijoux, Ori Tao. კომპანია წარმოდგენილია 13 მაღაზიით თბილისში და ასევე, ონლაინ მაღაზიით - Myredberry.ge და Mandarina.ge "wegroup" MANDARINA REDBERRY ჩვენი მისიაა მივაწოდოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტები და მომსახურება ჩვენს მომხმარებლებს, ხოლო თანამშრომლებს შევუქმნათ განვითარებაზე ორიენტირებული გარემო. ჩვენ ვაფასებთ პასუხისმგებლობას, გუნდურ მუშაობას, სამართლიანობასა და ლოიალობას. ჩვენ მზარდ გუნდში ვეძებთ ენერგიით და ენთუზიაზმით აღსავსეადამიანს მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე.მაღაზიის მენეჯერის ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები: კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა; საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი; ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე; ანაზღაურებადი შვებულება 6 თვის შემდეგ. თვიური და დღიური ბონუსები KPI-ს შესრულების მიხედვით; პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები; მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს. ფუნქცია-მოვალეობები: ფილიალის ყოველდღიური საოპერაციო და სავაჭრო პროცესების ეფექტური მართვა; გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება და მისი პრაქტიკაში დანერგვა; მარკეტინგულ აქტივობებში აქტიური ჩართულობა; თანამშრომლების მართვა (დავალებების დელეგირება, კონტროლი, სამუშაო გრაფიკების შედგენა, შეფასება და განვითარებაზე ზრუნვა); მომსახურების სტანდარტების მკაცრი დაცვა და კონტროლი; პროდუქციის სწორად განთავსება შოურუმში და მერჩენდაიზინგის სტანდარტების დაცვა; პროდუქციის მარაგებისა და მიღების პროცესის კონტროლი; სალარო ოპერაციების მონიტორინგი და კონტროლი; დაგეგმილი აქციების ორგანიზაციული პროცესების ეფექტური მართვა; ინვენტარიზაციის პროცესის რეგულარული ორგანიზება და მონიტორინგი; თანამშრომლებთან და მომხმარებლებთან კონფლიქტური საკითხების დროული და ეფექტური გადაწყვეტა; სანიტარულ-ჰიგიენური და ტექნიკური საკითხების კონტროლი; შესრულებული სამუშაოს და გაყიდვების ანალიზი, ყოველდღიური და ყოველკვირეული რეპორტების მომზადება; საჭირო ინფორმაციისა და დოკუმენტაციის დროული მიღება სამუშაოსთვის აუცილებელი ინვენტარის მოთხოვნა; დროული და ხარისხიანი შესრულება სამუშაო ფუნქციებისა და დავალებების; შიდა სტანდარტების, პროცედურებისა და ინსტრუქციების დაცვა; კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა; ორგანიზაციის იმიჯის პოზიტიურად წარმოჩენა; უშუალო ხელმძღვანელის სხვა მითითებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: უმაღლესი განათლება; მინიმუმ 3-წლიანი გამოცდილება საცალო ქსელის ან ფილიალის მართვის მიმართულებით; ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა (B2 დონე); MS Office-ის მაღალ დონეზე ცოდნა. ღირებულებები და პიროვნული უნარები: პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი; დამოუკიდებლად მუშაობისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი, ლოიალურობა; ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; პრეზენტაციის უნარი; მაღალი ემოციური ინტელექტი; პრობლემების დამოუკიდებლად გადაჭრის უნარი; პრიორიტეტების განსაზღვრისა და დროის მართვის უნარი. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას! თქვენს მიერ CV გადმოგზავნით, რომელიც შეიცავს პირად მონაცემებს"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად,გამოხატავთ თანხმობას იმის შესახებ, რომ კომპანიას შეუძლია თქვენი პირადიინფორმაციის შენახვა. ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმესგადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს:https://hel-ai.com/apply/amCvJEb

ამოწევის სერვისი

სერვისის გამოყენების შემდეგ განცხადება ერთჯერადად თავსდება განცხადებების სიის თავში

გაიგე მეტი

გაფერადების სერვისი

გაფერადებული განცხადება საერთო სიაში გამოყოფილია ფერით სხვა განცხადებებისგან

გაიგე მეტი

Super VIP სტატუსი

Super VIP განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში ყველა სხვა სტატუსის მქონე განცხადების თავზე

გაიგე მეტი

VIP + სტატუსი

VIP + განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში სტანდარტული და VIP განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

VIP სტატუსი

VIP განცხადება ჩანს საერთო სიაში სტანდარტული განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

გადამოწმებული განცხადება

გადამოწმებულ განცხადებას ახლავს SS.GE-ს მიერ გადაღებული ფოტო-ვიდეო ტური და 360° ფოტოები. ასეთ განცხადებას აქვს მეტი სანდოობა

გაიგე მეტი
რედბერი
04.04.2025 / 11:35
თბილისი
შეთანხმებით
ჩანიშვნა
მაღაზიის მენეჯერი
შეთანხმებით
რედბერი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - მაღაზიის მენეჯერი,ქალაქში - თბილისი,"wegroup"-ი არის თანამედროვე დინამიური საცალო ვაჭრობის ორგანიზაცია, რომელიც საქართველოში 15 წელია მოღვაწეობს სამკაულების და აქსესუარების სექტორში, მაღაზიების ქსელით MANDARINA და REDBERRY, ექსკლუზიურად წარმოადგენს საერთაშორისო ბრენდებს: SOKOLOV, Uneaerre, NOMINATION, Nature Bijoux, Ori Tao. კომპანია წარმოდგენილია 13 მაღაზიით თბილისში და ასევე, ონლაინ მაღაზიით - Myredberry.ge და Mandarina.ge "wegroup" MANDARINA REDBERRY ჩვენი მისიაა მივაწოდოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტები და მომსახურება ჩვენს მომხმარებლებს, ხოლო თანამშრომლებს შევუქმნათ განვითარებაზე ორიენტირებული გარემო. ჩვენ ვაფასებთ პასუხისმგებლობას, გუნდურ მუშაობას, სამართლიანობასა და ლოიალობას. ჩვენ მზარდ გუნდში ვეძებთ ენერგიით და ენთუზიაზმით აღსავსეადამიანს მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე.მაღაზიის მენეჯერის ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები: კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა; საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი; ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე; ანაზღაურებადი შვებულება 6 თვის შემდეგ. თვიური და დღიური ბონუსები KPI-ს შესრულების მიხედვით; პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები; მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს. ფუნქცია-მოვალეობები: ფილიალის ყოველდღიური საოპერაციო და სავაჭრო პროცესების ეფექტური მართვა; გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება და მისი პრაქტიკაში დანერგვა; მარკეტინგულ აქტივობებში აქტიური ჩართულობა; თანამშრომლების მართვა (დავალებების დელეგირება, კონტროლი, სამუშაო გრაფიკების შედგენა, შეფასება და განვითარებაზე ზრუნვა); მომსახურების სტანდარტების მკაცრი დაცვა და კონტროლი; პროდუქციის სწორად განთავსება შოურუმში და მერჩენდაიზინგის სტანდარტების დაცვა; პროდუქციის მარაგებისა და მიღების პროცესის კონტროლი; სალარო ოპერაციების მონიტორინგი და კონტროლი; დაგეგმილი აქციების ორგანიზაციული პროცესების ეფექტური მართვა; ინვენტარიზაციის პროცესის რეგულარული ორგანიზება და მონიტორინგი; თანამშრომლებთან და მომხმარებლებთან კონფლიქტური საკითხების დროული და ეფექტური გადაწყვეტა; სანიტარულ-ჰიგიენური და ტექნიკური საკითხების კონტროლი; შესრულებული სამუშაოს და გაყიდვების ანალიზი, ყოველდღიური და ყოველკვირეული რეპორტების მომზადება; საჭირო ინფორმაციისა და დოკუმენტაციის დროული მიღება სამუშაოსთვის აუცილებელი ინვენტარის მოთხოვნა; დროული და ხარისხიანი შესრულება სამუშაო ფუნქციებისა და დავალებების; შიდა სტანდარტების, პროცედურებისა და ინსტრუქციების დაცვა; კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა; ორგანიზაციის იმიჯის პოზიტიურად წარმოჩენა; უშუალო ხელმძღვანელის სხვა მითითებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: უმაღლესი განათლება; მინიმუმ 3-წლიანი გამოცდილება საცალო ქსელის ან ფილიალის მართვის მიმართულებით; ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა (B2 დონე); MS Office-ის მაღალ დონეზე ცოდნა. ღირებულებები და პიროვნული უნარები: პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი; დამოუკიდებლად მუშაობისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი, ლოიალურობა; ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; პრეზენტაციის უნარი; მაღალი ემოციური ინტელექტი; პრობლემების დამოუკიდებლად გადაჭრის უნარი; პრიორიტეტების განსაზღვრისა და დროის მართვის უნარი. დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას! თქვენს მიერ CV გადმოგზავნით, რომელიც შეიცავს პირად მონაცემებს"პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად,გამოხატავთ თანხმობას იმის შესახებ, რომ კომპანიას შეუძლია თქვენი პირადიინფორმაციის შენახვა. ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმესგადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს:https://hel-ai.com/apply/amCvJEb
რედბერი
04.04.2025 / 11:35
თბილისი
ჩანიშვნა
განცხადება დამალულია
მომხმარებლის განცხადებები დამალულია

შეტყობინებები

Alternate Text
არააქტიური
Alternate Text

Alternate Text დიალოგის წაშლა

ნამდვილად გსურთ დიალოგის წაშლა?

Alternate Text დაბლოკვა

ნამდვილად გსურთ მომხმარებლის დაბლოკვა?

ნამდვილად გსურთ ბლოკის მოხსნა?

Alternate Text Alternate Text
დაბლოკილ მომხმარებელთან მიმოწერა შეუძლებელია
არააქტიურ განცხადებაზე მიმოწერის გაგრძელება შეუძლებელია
ფაილის მაქსიმალური ზომა: 10mb
შეგიძლიათ მხოლოდ 12 ფაილის გაგზავნა
Alternate Text

შეტყობინებები

Alternate Text
Alternate Text

აქტიური დიალოგი არ მოიძებნა