avatar
წერტი
ახალი დამატებული განცხადებები
წარმოების ბუღალტერ-ოპერატორი
„წერტი“ აცხადებს ვაკანსიას წარმოების ბუღალტერ-ოპერატორის პოზიციაზე. კომპანია წერტი დაარსდა 2019 წელს და ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი მწარმოებელია ისეთი პროდუქტების მიმართულებით, როგორიცაა - ნედლი ხორცი, რძის პროდუქტები, ნახევარფაბრიკატები, პურ-ფუნთუშეული და სხვა. დღეისათვის წერტი აერთიანებს 4 ფილიალში დასაქმებულ 120 თანამშრომელს. სამუშაო პირობები: სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 5 დღე, 8 საათიანი სამუშაო გრაფიკი; მდებარეობა: თბილისი, კახეთის გზატკეცილი. ანაზღაურება: ფიქსირებული ჯანმრთელობის დაზღვევა (ფინანსდება კომპანიის მიერ) კვება ტრანსპორტირება ფუნქცია-მოვალეობები: წარმოებაში მიღებული ნედლეულის მითვლა; ზედნადების ან შესყიდვის აქტის საფუძველზე წარმოებაში მიღებული ნედლეულის შეძენა; საწყობიდან მიწოდებული ნედლეულის დოკუმენტების სისწორის კონტროლი; წარმოებული პროდუქციის აღრიცხვის აქტების გამოთხოვა საწარმოებიდან; აქტების სისწორის გადამოწმება და საჭიროების შემთხვევაში დამატებითი ინფორმაციის გამოითხოვა ან შესაბამისი პროდუქციის გადათვალა; წარმოების აღრიცხვასთან დაკავშირებულ პრობლემებზე რეპორტის წარმოება; გასწორებული აქტების საფუძველზე პროგრამული წარმოება; წარმოების ხელმძღვანელის დახმარება საჭირო ნედლეულის გეგმის შედგენაში; წარმოების ხელმძღვანელის თანდასწრებით პირველადი რეცეპტის აქტის მომზადება; დამკიცებულ კალკულაციებზე ხელმოწერის პროცესის ორგანიზება; კალკულაციების ცვლილების შესახებ წარმოების ბუღალტერისთვის ინფორმაციის დროული მიწოდება; ნედლეულის გამოსავლიანობის (ბრუტო/ნეტო) გაანგარიშება, ნორმატივების დამტკიცებაში მონაწილეობის მიღება; ხორცის დაშლის კონტროლი და პროგრამული აღრიცხვა; წარმოებული პროდუქციის ღირებულებების გადათვლა; არასტანდარტული წარმოების აქტების კონტროლი/დაარქივება; დეგუსტაციის აქტების შედგენა და ჩამოწერის პროგრამული ასახვა; საწარმოო ნედლეულის და ნაწარმოები პროდუქციის საწყობების ნაშთების კონტროლი; წარმოების საწყობებში პერიოდული ინვენტარიზაციის ორგანიზება და ჩართულობა; ინვენტარიზაციის შედეგად გამოვლენილი სხვაობების რეპორტის მომზადება; წარმოების თანამშრომლებთან სწორი კომუნიკაცია/კოორდინაცია; ხელმძღვანელობის მიერ მოთხოვნილი სხვა რეპორტებისა და დავალებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით; მინიმუმ 1-წლიანი გამოცდილება; ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი; ანალიტიკური აზროვნება, ორგანიზებულობა; დროის მენეჯმენტიი; საოფისე პროგრამების უმაღლეს დონეზე ცოდნა. დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოგზავნეთ CV შემდეგ ელექტრონულმისამართზე: vacancy@tserti.ge 2025 წლის 27 ივნისის ჩათვლით. სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება. აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციის წარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ შემდეგ უფლებამოსილებას: გაეცნოს/განიხილოს/დაამუშაოს/შეინახოს მოწოდებული ინფორმაცია/ გამოიყენოს მარკეტინგული კომუნიკაციისათვის/გადასცეს მასთან აფილირებულ პირებს ამავე მიზნებით/აღნიშნული უფლებამოსილება გაცემულად ჩაითვლება წინამდებარე მიზნობრიობის ამოწურვამდე ვადით, მათ შორის მომავალში ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურის განხილვისათვის.თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია დამუშავდება სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის, ასევე მარკეტინგული მიზნებისათვის, მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით. თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოგვმართოთ ამავე გზით და მოითხოვოთ მონაცემების წაშლა ან/და გამოყენების შეწყვეტა. კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს მოცემულ ვაკანსიაზე თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ადასტურებთ, რომ გამოგზავნილი ინფორმაცია გეკუთვნით თქვენ და შეესაბამება სინამდვილეს. გისურვებთ წარმატებას!

ამოწევის სერვისი

სერვისის გამოყენების შემდეგ განცხადება ერთჯერადად თავსდება განცხადებების სიის თავში

გაიგე მეტი

გაფერადების სერვისი

გაფერადებული განცხადება საერთო სიაში გამოყოფილია ფერით სხვა განცხადებებისგან

გაიგე მეტი

Super VIP სტატუსი

Super VIP განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში ყველა სხვა სტატუსის მქონე განცხადების თავზე

გაიგე მეტი

VIP + სტატუსი

VIP + განცხადება ჩანს მთავარ გვერდზე. ხოლო საერთო სიაში სტანდარტული და VIP განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

VIP სტატუსი

VIP განცხადება ჩანს საერთო სიაში სტანდარტული განცხადებების თავზე

გაიგე მეტი

გადამოწმებული განცხადება

გადამოწმებულ განცხადებას ახლავს SS.GE-ს მიერ გადაღებული ფოტო-ვიდეო ტური და 360° ფოტოები. ასეთ განცხადებას აქვს მეტი სანდოობა

გაიგე მეტი
წერტი
27.05.2025 / 14:59
თბილისი
შეთანხმებით
ჩანიშვნა
წარმოების ბუღალტერ-ოპერატორი
შეთანხმებით
„წერტი“ აცხადებს ვაკანსიას წარმოების ბუღალტერ-ოპერატორის პოზიციაზე. კომპანია წერტი დაარსდა 2019 წელს და ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი მწარმოებელია ისეთი პროდუქტების მიმართულებით, როგორიცაა - ნედლი ხორცი, რძის პროდუქტები, ნახევარფაბრიკატები, პურ-ფუნთუშეული და სხვა. დღეისათვის წერტი აერთიანებს 4 ფილიალში დასაქმებულ 120 თანამშრომელს. სამუშაო პირობები: სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 5 დღე, 8 საათიანი სამუშაო გრაფიკი; მდებარეობა: თბილისი, კახეთის გზატკეცილი. ანაზღაურება: ფიქსირებული ჯანმრთელობის დაზღვევა (ფინანსდება კომპანიის მიერ) კვება ტრანსპორტირება ფუნქცია-მოვალეობები: წარმოებაში მიღებული ნედლეულის მითვლა; ზედნადების ან შესყიდვის აქტის საფუძველზე წარმოებაში მიღებული ნედლეულის შეძენა; საწყობიდან მიწოდებული ნედლეულის დოკუმენტების სისწორის კონტროლი; წარმოებული პროდუქციის აღრიცხვის აქტების გამოთხოვა საწარმოებიდან; აქტების სისწორის გადამოწმება და საჭიროების შემთხვევაში დამატებითი ინფორმაციის გამოითხოვა ან შესაბამისი პროდუქციის გადათვალა; წარმოების აღრიცხვასთან დაკავშირებულ პრობლემებზე რეპორტის წარმოება; გასწორებული აქტების საფუძველზე პროგრამული წარმოება; წარმოების ხელმძღვანელის დახმარება საჭირო ნედლეულის გეგმის შედგენაში; წარმოების ხელმძღვანელის თანდასწრებით პირველადი რეცეპტის აქტის მომზადება; დამკიცებულ კალკულაციებზე ხელმოწერის პროცესის ორგანიზება; კალკულაციების ცვლილების შესახებ წარმოების ბუღალტერისთვის ინფორმაციის დროული მიწოდება; ნედლეულის გამოსავლიანობის (ბრუტო/ნეტო) გაანგარიშება, ნორმატივების დამტკიცებაში მონაწილეობის მიღება; ხორცის დაშლის კონტროლი და პროგრამული აღრიცხვა; წარმოებული პროდუქციის ღირებულებების გადათვლა; არასტანდარტული წარმოების აქტების კონტროლი/დაარქივება; დეგუსტაციის აქტების შედგენა და ჩამოწერის პროგრამული ასახვა; საწარმოო ნედლეულის და ნაწარმოები პროდუქციის საწყობების ნაშთების კონტროლი; წარმოების საწყობებში პერიოდული ინვენტარიზაციის ორგანიზება და ჩართულობა; ინვენტარიზაციის შედეგად გამოვლენილი სხვაობების რეპორტის მომზადება; წარმოების თანამშრომლებთან სწორი კომუნიკაცია/კოორდინაცია; ხელმძღვანელობის მიერ მოთხოვნილი სხვა რეპორტებისა და დავალებების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით; მინიმუმ 1-წლიანი გამოცდილება; ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი; ანალიტიკური აზროვნება, ორგანიზებულობა; დროის მენეჯმენტიი; საოფისე პროგრამების უმაღლეს დონეზე ცოდნა. დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოგზავნეთ CV შემდეგ ელექტრონულმისამართზე: vacancy@tserti.ge 2025 წლის 27 ივნისის ჩათვლით. სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება. აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციის წარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ შემდეგ უფლებამოსილებას: გაეცნოს/განიხილოს/დაამუშაოს/შეინახოს მოწოდებული ინფორმაცია/ გამოიყენოს მარკეტინგული კომუნიკაციისათვის/გადასცეს მასთან აფილირებულ პირებს ამავე მიზნებით/აღნიშნული უფლებამოსილება გაცემულად ჩაითვლება წინამდებარე მიზნობრიობის ამოწურვამდე ვადით, მათ შორის მომავალში ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურის განხილვისათვის.თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია დამუშავდება სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის, ასევე მარკეტინგული მიზნებისათვის, მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით. თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოგვმართოთ ამავე გზით და მოითხოვოთ მონაცემების წაშლა ან/და გამოყენების შეწყვეტა. კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს მოცემულ ვაკანსიაზე თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ადასტურებთ, რომ გამოგზავნილი ინფორმაცია გეკუთვნით თქვენ და შეესაბამება სინამდვილეს. გისურვებთ წარმატებას!
წერტი
27.05.2025 / 14:59
თბილისი
ჩანიშვნა
განცხადება დამალულია
მომხმარებლის განცხადებები დამალულია
მენეჯერი
„წერტი“ აცხადებს ვაკანსიას ფილიალის მენეჯერის პოზიციაზე. კომპანია წერტი დაარსდა 2019 წელს და ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი მწარმოებელია ისეთი პროდუქტების მიმართულებით, როგორიცაა - ნედლი ხორცი, რძის პროდუქტები, ნახევარფაბრიკატები, პურ-ფუნთუშეული და სხვა. დღეისათვის წერტი აერთიანებს 4 ფილიალში დასაქმებულ 120 თანამშრომელს. სამუშაო პირობები: სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 5 დღე, 8 საათიანი სამუშაო გრაფიკი; მდებარეობა: თბილისი ანაზღაურება: ფიქსირებული ჯანმრთელობის დაზღვევა (ფინანსდება კომპანიის მიერ) ფუნქცია-მოვალეობები: სავაჭრო დარბაზის კონსულტანტებსა და მომხმარებლებს შორის გამართული კოორდინაციის უზრუნველყოფა; მომსახურების ხარისხის კონტროლი; პროდუქციის ასორტიმენტის და მარაგების უწყვეტობის მუდმივი კონტროლი; დარბაზში განთავსებული პროდუქციის განლაგებაზე ზრუნვა; კომპანიის პროდუქციისა და მომსახურეობის შესახებ მომხმარებლის ინფორმირების უზრუნველყოფა; ფასმაჩვენებლების გამზადება და პროდუქტებზე განთავსება; შეთანხმებული ფასთაცვლილების დარბაზში ოპერატიულად ასახვა; კომპანიაში დაგეგმილი ცვლილებებისა და პროექტების შესახებ დაქვემდებარებული თანამშრომლების დროული ინფორმირება; მომხმარებლებთან დაფიქსირებული ხარვეზების შესახებ შესაბამისი პირების ინფორმირება და მათ გამოსწორებაზე მუშაობა; თანამშრომელთა სამუშაო ადგილზე გამოცხადების კონტროლი; გრაფიკების შედგენა დაქვემდებარებული თანამშრომლებისთვის; წინასწარ განსაზღვრული დროის შესაბამისად კონსულტანტებისა და სხვა თანამშრომლების შესვენებაზე გასვლისა და დაბრუნების კონტროლი; კონსულტაციების გაწევა მომხმარებლისთვის, საჭიროებისამებრ; სავაჭრო დარბაზში სისუფთავისა და სანიტარულ ჰიგიენური ნორმების დაცვის მონიტორინგი; სასაქონლო-მატერიალურ ფასეულობათა აღწერაში მონაწილეობის მიღება; ვიზუალურად მოწესრიგებული არსებული სტანდარტის შესაბამისად გამოცხადება სამუშაო ცვლის დასაწყისში; გაწეული სამუშაოს შესახებ მიმდინარე ანგარიშის წარდგენა უშუალო ხელმძღვანელთან; უშუალო ხელმძღვანელებისაგან მიღებული დავალებების პირნათლად შესრულება; წინამდებარე სამუშაოს აღწერილობის, მოქმედი ინსტრუქციებისა და კომპანიის შინაგანაწესისშესრულება და დაცვა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით; მომსახურების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3-წლიანი გამოცდილება; მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის სულ მცირე 1 წლიანი გამოცდილება; ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი; ანალიტიკური აზროვნება, ორგანიზებულობა და ლიდერული თვისებები; საოფისე პროგრამების საბაზისო დონეზე ფლობა. დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოგზავნეთ CV შემდეგ ელექტრონულმისამართზე: vacancy@tserti.ge 2025 წლის 31 მაისის ჩათვლით. სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლადმიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.* აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციისწარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ შემდეგ უფლებამოსილებას:გაეცნოს/განიხილოს/დაამუშაოს/შეინახოს მოწოდებული ინფორმაცია/ გამოიყენოს მარკეტინგულიკომუნიკაციისათვის/გადასცეს მასთან აფილირებულ პირებს ამავე მიზნებით/აღნიშნული უფლებამოსილებაგაცემულად ჩაითვლება წინამდებარე მიზნობრიობის ამოწურვამდე ვადით, მათ შორის მომავალში ვაკანსიისარსებობის შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურის განხილვისათვის.თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაციადამუშავდება სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილებისმიღების მიზნებისათვის, ასევე მარკეტინგული მიზნებისათვის, მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით.თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოგვმართოთ ამავე გზით და მოითხოვოთ მონაცემების წაშლა ან/დაგამოყენების შეწყვეტა.კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს მოცემულ ვაკანსიაზე თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია.თქვენ ადასტურებთ, რომ გამოგზავნილი ინფორმაცია გეკუთვნით თქვენ და შეესაბამება სინამდვილეს.გისურვებთ წარმატებას!
წერტი
16.05.2025 / 10:46
თბილისი
შეთანხმებით
ჩანიშვნა
მენეჯერი
შეთანხმებით
„წერტი“ აცხადებს ვაკანსიას ფილიალის მენეჯერის პოზიციაზე. კომპანია წერტი დაარსდა 2019 წელს და ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი მწარმოებელია ისეთი პროდუქტების მიმართულებით, როგორიცაა - ნედლი ხორცი, რძის პროდუქტები, ნახევარფაბრიკატები, პურ-ფუნთუშეული და სხვა. დღეისათვის წერტი აერთიანებს 4 ფილიალში დასაქმებულ 120 თანამშრომელს. სამუშაო პირობები: სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 5 დღე, 8 საათიანი სამუშაო გრაფიკი; მდებარეობა: თბილისი ანაზღაურება: ფიქსირებული ჯანმრთელობის დაზღვევა (ფინანსდება კომპანიის მიერ) ფუნქცია-მოვალეობები: სავაჭრო დარბაზის კონსულტანტებსა და მომხმარებლებს შორის გამართული კოორდინაციის უზრუნველყოფა; მომსახურების ხარისხის კონტროლი; პროდუქციის ასორტიმენტის და მარაგების უწყვეტობის მუდმივი კონტროლი; დარბაზში განთავსებული პროდუქციის განლაგებაზე ზრუნვა; კომპანიის პროდუქციისა და მომსახურეობის შესახებ მომხმარებლის ინფორმირების უზრუნველყოფა; ფასმაჩვენებლების გამზადება და პროდუქტებზე განთავსება; შეთანხმებული ფასთაცვლილების დარბაზში ოპერატიულად ასახვა; კომპანიაში დაგეგმილი ცვლილებებისა და პროექტების შესახებ დაქვემდებარებული თანამშრომლების დროული ინფორმირება; მომხმარებლებთან დაფიქსირებული ხარვეზების შესახებ შესაბამისი პირების ინფორმირება და მათ გამოსწორებაზე მუშაობა; თანამშრომელთა სამუშაო ადგილზე გამოცხადების კონტროლი; გრაფიკების შედგენა დაქვემდებარებული თანამშრომლებისთვის; წინასწარ განსაზღვრული დროის შესაბამისად კონსულტანტებისა და სხვა თანამშრომლების შესვენებაზე გასვლისა და დაბრუნების კონტროლი; კონსულტაციების გაწევა მომხმარებლისთვის, საჭიროებისამებრ; სავაჭრო დარბაზში სისუფთავისა და სანიტარულ ჰიგიენური ნორმების დაცვის მონიტორინგი; სასაქონლო-მატერიალურ ფასეულობათა აღწერაში მონაწილეობის მიღება; ვიზუალურად მოწესრიგებული არსებული სტანდარტის შესაბამისად გამოცხადება სამუშაო ცვლის დასაწყისში; გაწეული სამუშაოს შესახებ მიმდინარე ანგარიშის წარდგენა უშუალო ხელმძღვანელთან; უშუალო ხელმძღვანელებისაგან მიღებული დავალებების პირნათლად შესრულება; წინამდებარე სამუშაოს აღწერილობის, მოქმედი ინსტრუქციებისა და კომპანიის შინაგანაწესისშესრულება და დაცვა. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით; მომსახურების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3-წლიანი გამოცდილება; მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის სულ მცირე 1 წლიანი გამოცდილება; ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა; გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი; ანალიტიკური აზროვნება, ორგანიზებულობა და ლიდერული თვისებები; საოფისე პროგრამების საბაზისო დონეზე ფლობა. დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოგზავნეთ CV შემდეგ ელექტრონულმისამართზე: vacancy@tserti.ge 2025 წლის 31 მაისის ჩათვლით. სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლადმიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.* აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციისწარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ შემდეგ უფლებამოსილებას:გაეცნოს/განიხილოს/დაამუშაოს/შეინახოს მოწოდებული ინფორმაცია/ გამოიყენოს მარკეტინგულიკომუნიკაციისათვის/გადასცეს მასთან აფილირებულ პირებს ამავე მიზნებით/აღნიშნული უფლებამოსილებაგაცემულად ჩაითვლება წინამდებარე მიზნობრიობის ამოწურვამდე ვადით, მათ შორის მომავალში ვაკანსიისარსებობის შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურის განხილვისათვის.თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაციადამუშავდება სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილებისმიღების მიზნებისათვის, ასევე მარკეტინგული მიზნებისათვის, მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით.თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოგვმართოთ ამავე გზით და მოითხოვოთ მონაცემების წაშლა ან/დაგამოყენების შეწყვეტა.კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს მოცემულ ვაკანსიაზე თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია.თქვენ ადასტურებთ, რომ გამოგზავნილი ინფორმაცია გეკუთვნით თქვენ და შეესაბამება სინამდვილეს.გისურვებთ წარმატებას!
წერტი
16.05.2025 / 10:46
თბილისი
ჩანიშვნა
განცხადება დამალულია
მომხმარებლის განცხადებები დამალულია

შეტყობინებები

Alternate Text
არააქტიური
Alternate Text

Alternate Text დიალოგის წაშლა

ნამდვილად გსურთ დიალოგის წაშლა?

Alternate Text დაბლოკვა

ნამდვილად გსურთ მომხმარებლის დაბლოკვა?

ნამდვილად გსურთ ბლოკის მოხსნა?

Alternate Text Alternate Text
დაბლოკილ მომხმარებელთან მიმოწერა შეუძლებელია
არააქტიურ განცხადებაზე მიმოწერის გაგრძელება შეუძლებელია
ფაილის მაქსიმალური ზომა: 10mb
შეგიძლიათ მხოლოდ 12 ფაილის გაგზავნა
Alternate Text

შეტყობინებები

Alternate Text
Alternate Text

აქტიური დიალოგი არ მოიძებნა