avatar
პირველადი დახმარების ცენტრი
ახალი დამატებული განცხადებები
გაყიდვების მენეჯერი
პირველადი დახმარების ცენტრი აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე, ტრენინგებისა და სამედიცინო ინვენტარის მიმართულებით. ჩვენი კომპანია 2019 წლიდან უწევს სამედიცინო სატრენინგო მომსახურებას, როგორც კომპანიებს, ასევე ფიზიკურ პირებს; 2024 წლიდან ჩვენი სერვისების მიმართულებას სამედიცინო ინვენტარით უზრუნველყოფაც დაემატა. კვირაში 5 სამუშაო დღე, დღეში 8 საათი (1 საათიანი შესვენებით).სამუშაო ადგილი - On-site: გურამიშვილის გამზირი 39ვ (ჩვენი ტრენინგ-ცენტრი) ძირითადი მოვალეობები:პოტენციურ დამკვეთებთან კომუნიკაცია და შეთავაზების მომზადება;უშუალო ხელმძღვანელთან ერთად KPI-ების დასახვა და შედეგების მონიტორინგი;ყოველკვირეული და ყოველთვიური რეპორტინგი და ანალიზი. სამუშაო პირობებიკომფორტული სამუშაო სივრცე და მშვიდი, მაქსიმალურად არასტრესული გარემო;ფიქსირებული ანაზღაურება + ბონუსი;კუთვნილი შვებულება, რომლის გამოყენება შეგიძლიათ დაიწყოთ მეორე თვიდან (თვეში 2 დღის დაგროვების პრინციპით, ან დააგროვოთ და გამოიყენოთ ერთიანად). უპირატესობად ჩაითვლება:ინგლისურის ცოდნა;გაყიდვების მიმართულებით გამოცდილება;GSuit-თან (Google Sheets, Google Docs, Google Forms, Google Calendar), მუშაობის გამოცდილებანებისმიერ CRM-ში მუშაობის გამოცდილებაც თუ ფიქრობთ, რომ შესაბამისი კანდიდატი ხართ, გამოგვიზავნეთ CV ელ-ფოსტაზე - contact@firstaidcenter.ge. Subject-ის ველში მიუთითეთ „გაყიდვების მენეჯერი“.CV-ების განხილვასა და გასაუბრებებს დავიწყებთ აპლიკაციების მიღების დასრულების შემდგომ.
პირველადი დახმარების ცენტრი
07.05.2025 / 13:33
თბილისი
შეთანხმებით
ჩანიშვნა
გაყიდვების მენეჯერი
შეთანხმებით
პირველადი დახმარების ცენტრი აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე, ტრენინგებისა და სამედიცინო ინვენტარის მიმართულებით. ჩვენი კომპანია 2019 წლიდან უწევს სამედიცინო სატრენინგო მომსახურებას, როგორც კომპანიებს, ასევე ფიზიკურ პირებს; 2024 წლიდან ჩვენი სერვისების მიმართულებას სამედიცინო ინვენტარით უზრუნველყოფაც დაემატა. კვირაში 5 სამუშაო დღე, დღეში 8 საათი (1 საათიანი შესვენებით).სამუშაო ადგილი - On-site: გურამიშვილის გამზირი 39ვ (ჩვენი ტრენინგ-ცენტრი) ძირითადი მოვალეობები:პოტენციურ დამკვეთებთან კომუნიკაცია და შეთავაზების მომზადება;უშუალო ხელმძღვანელთან ერთად KPI-ების დასახვა და შედეგების მონიტორინგი;ყოველკვირეული და ყოველთვიური რეპორტინგი და ანალიზი. სამუშაო პირობებიკომფორტული სამუშაო სივრცე და მშვიდი, მაქსიმალურად არასტრესული გარემო;ფიქსირებული ანაზღაურება + ბონუსი;კუთვნილი შვებულება, რომლის გამოყენება შეგიძლიათ დაიწყოთ მეორე თვიდან (თვეში 2 დღის დაგროვების პრინციპით, ან დააგროვოთ და გამოიყენოთ ერთიანად). უპირატესობად ჩაითვლება:ინგლისურის ცოდნა;გაყიდვების მიმართულებით გამოცდილება;GSuit-თან (Google Sheets, Google Docs, Google Forms, Google Calendar), მუშაობის გამოცდილებანებისმიერ CRM-ში მუშაობის გამოცდილებაც თუ ფიქრობთ, რომ შესაბამისი კანდიდატი ხართ, გამოგვიზავნეთ CV ელ-ფოსტაზე - contact@firstaidcenter.ge. Subject-ის ველში მიუთითეთ „გაყიდვების მენეჯერი“.CV-ების განხილვასა და გასაუბრებებს დავიწყებთ აპლიკაციების მიღების დასრულების შემდგომ.
პირველადი დახმარების ცენტრი
07.05.2025 / 13:33
თბილისი
ჩანიშვნა
განცხადება დამალულია
მომხმარებლის განცხადებები დამალულია

შეტყობინებები

Alternate Text
არააქტიური
Alternate Text

Alternate Text დიალოგის წაშლა

ნამდვილად გსურთ დიალოგის წაშლა?

Alternate Text დაბლოკვა

ნამდვილად გსურთ მომხმარებლის დაბლოკვა?

ნამდვილად გსურთ ბლოკის მოხსნა?

Alternate Text Alternate Text
დაბლოკილ მომხმარებელთან მიმოწერა შეუძლებელია
არააქტიურ განცხადებაზე მიმოწერის გაგრძელება შეუძლებელია
ფაილის მაქსიმალური ზომა: 10mb
შეგიძლიათ მხოლოდ 12 ფაილის გაგზავნა
Alternate Text

შეტყობინებები

Alternate Text
Alternate Text

აქტიური დიალოგი არ მოიძებნა