1. ხარჯების ანალიზი: დაიწყეთ თქვენი სერვისის მიწოდებასთან დაკავშირებული ხარჯების ჩამოწერით. ეს მოიცავს არა მხოლოდ პირდაპირ ხარჯებს, არამედ ზედნადებს, თქვენს დროსა და ძალისხმევას.

2. ბაზრის კვლევა: გამოიკვლიეთ თქვენი კონკურენტები და ფასები, რომლებსაც ისინი ადგნენ მსგავსი სერვისებისთვის. ეს მოგცემთ ღირებულ ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ რისი გადახდა სურთ მომხმარებლებს.

3. აღქმული ღირებულება: იფიქრეთ იმაზე, თუ როგორ აღიქვამს თქვენს მომსახურებას თქვენი სამიზნე აუდიტორია. თუ მომხმარებლები  ხედავენ თქვენს მიერ შეთავაზებულ ფასეულობებს, ისინი შეიძლება მზად იყვნენ გადაიხადონ შესაბამისი თანხაც.

ფასწარმოქმნის სტრატეგიები და მოდელები

476
31.10.2023 13:59:01

მომსახურების ეფექტური ფასის დადგენა წარმოადგენს წარმატების ერთ-ერთ გადამწყვეტ ასპექტს. სწორი ფასების სტრატეგია არა მხოლოდ დაგეხმარებათ მეტი კლიენტის მოზიდვაში, არამედ გაზრდის თქვენს შემოსავალს. ამ ბლოგში ჩვენ განვიხილავთ ფასების სხვადასხვა მოდელსა და სტრატეგიას, რაც დაგეხმარებათ თქვენი სერვისებიდან მაქსიმალური სარგებლის მიღებაში.

 

სანამ კონკრეტულად ფასების სტრატეგიებს ჩავუღრმავდებით, აუცილებელია თქვენი სერვისების ფასების საფუძვლიანი გამოკვლევა და დადგენა. ამ ნაწილში არის რამდენიმე ფუნდამენტური კონცეფცია, რომელიც უნდა გახსოვდეთ:

 

1. ხარჯების ანალიზი: დაიწყეთ თქვენი სერვისის მიწოდებასთან დაკავშირებული ხარჯების ჩამოწერით. ეს მოიცავს არა მხოლოდ პირდაპირ ხარჯებს, არამედ ზედნადებს, თქვენს დროსა და ძალისხმევას.

 

2. ბაზრის კვლევა: გამოიკვლიეთ თქვენი კონკურენტები და ფასები, რომლებსაც ისინი ადგნენ მსგავსი სერვისებისთვის. ეს მოგცემთ ღირებულ ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ რისი გადახდა სურთ მომხმარებლებს.

 

3. აღქმული ღირებულება: იფიქრეთ იმაზე, თუ როგორ აღიქვამს თქვენს მომსახურებას თქვენი სამიზნე აუდიტორია. თუ მომხმარებლები  ხედავენ თქვენს მიერ შეთავაზებულ ფასეულობებს, ისინი შეიძლება მზად იყვნენ გადაიხადონ შესაბამისი თანხაც.

 

 

არსებობს სხვადასხვა ტიპის საფასო მოდელები

 

საათობრივი ტარიფი: ეს არის მარტივი მოდელი, სადაც მომსახურების ფასს ადგენთ საათების რაოდენობის მიხედვით. ის შესაფერისია იმ სერვისებისთვის, სადაც გატარებული დრო ღირებულების მკაფიო მაჩვენებელია.

 

უცვლელი ფიქსირებული ფასი: ფიქსირებული თანხის დადგენამ სამუშაოს განსაზღვრული მოცულობისთვის შეიძლება უზრუნველყოს მომხმარებლებისათვის სიცხადე და პროგნოზირებადობა.

 

სხვადასხვა ტიპის პაკეტები: შექმენით სხვადასხვა პაკეტები განსხვავებული მახასიათებლებით და ფასებით. ეს საშუალებას აძლევთ მომხმარებლებს აირჩიონ მომსახურების დონე, რომელიც საუკეთესოდ შეესაბამება მათ საჭიროებებსა და ბიუჯეტს.

 

 

კორპორატიული შეთავაზებები: თუ თქვენი სერვისის რეგულარულად გამოყენებაა შესაძლებელი, განიხილეთ კორპორატიული ტიპის ფასები, რომელიც შესაძლოა მოიცავდეს ფასდაკლებებსაც.

 

 

 

მას შემდეგ რაც ჩვენ განვიხილეთ ფასების რამდენიმე მოდელი, შეგვიძლია გამოვიკვლიოთ სტრატეგიები ფასების ოპტიმიზაციისთვის:

 

1. ტესტირება: სცადეთ სხვადასხვა ფასები და პაკეტები, რათა ნახოთ, რომელი მათგანი ერგება საუკეთესოდ თქვენს მომხარებლებს. მონაცემთა ბაზაზე დაფუძნებული შეხედულებები დაგეხმარებათ დახვეწოთ თქვენი ფასების სტრატეგია.

 

2. ფასდაკლებები და აქციები: შექმენით ფასდაკლებები ან აქციები ახალი მომხმარებლის მოსაზიდად და არსებულთა შესანარჩუნებლად.

 

3. დინამიური ფასები: შეცვალეთ თქვენი ფასები მოთხოვნის, სეზონურობის ან სხვა ფაქტორების მიხედვით. მაგალითად, დაბალი ფასების შეთავაზება დაბალი მოთხოვნის  დროს დაგეხმარებათ გაყიდვების ზრდაში.

 

4. ლოიალობის პროგრამები: დააჯილდოვეთ ლოიალური მომხმარებლები ფასდაკლებით, სპეციალური შეთავაზებებით ან პრემიუმ სერვისებზე ექსკლუზიური წვდომით.

 

 

 

თქვენი სერვისებისთვის ფასწარმოქმნის სტრატეგიების დადგენა უწყვეტი პროცესია. რეგულარულად შეაფასეთ თქვენი ფასი, რათა დარწმუნდეთ, რომ ის შეესაბამება ბაზრის ტენდენციებს და თქვენს მიერ მოწოდებულ ღირებულებას. დაიმახსოვრეთ, უმჯობესია თქვენი ფასების კორექტირება დროთა განმავლობაში, რადგან თქვენი უნარები და რეპუტაცია იზრდება.

 

თქვენი ხარჯების გააზრებით, თქვენი ბაზრის გამოკვლევით და სხვადასხვა ფასების მოდელებისა და სტრატეგიების გამოყენებით, შეგიძლიათ მაქსიმალურად გაზარდოთ თქვენი, როგორც სერვისის მიმწოდებლის მოგება ჩვენს პლატფორმაზე. ss.ge-ის მომსახურების რუბრიკა ნამდვილად ის ადგილია, რომლის გამოყენებითაც შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ თქვენთვის პოტენციურ მომხმარებელს და გააცნოთ შეთავაზებები.

სტატიის ავტორია SS.GE

შეტყობინებები

Alternate Text
არააქტიური
Alternate Text

Alternate Text დიალოგის წაშლა

ნამდვილად გსურთ დიალოგის წაშლა?

Alternate Text დაბლოკვა

ნამდვილად გსურთ მომხმარებლის დაბლოკვა?

ნამდვილად გსურთ ბლოკის მოხსნა?

Alternate Text Alternate Text
დაბლოკილ მომხმარებელთან მიმოწერა შეუძლებელია
არააქტიურ განცხადებაზე მიმოწერის გაგრძელება შეუძლებელია
ფაილის მაქსიმალური ზომა: 10mb
შეგიძლიათ მხოლოდ 12 ფაილის გაგზავნა
Alternate Text

შეტყობინებები

Alternate Text
Alternate Text

აქტიური დიალოგი არ მოიძებნა