რომელ სპორტქარებს ეძებდნენ ყველაზე ხშირად ინტერნეტში
Confused.com-ის ინფორმაციით ინტერნეტში სპორტქარებს შორის ყველაზე ხშირად ეძებენ ინფორმაციას Lamborghini-ს შესახებ, თუმცა ხარისემბლემიანი ავტომობილი მოდელებს შორის ძიებაში მხოლოდ მეორე ადგილზეა, პირველზე კი Audi R8 – 22,53 მლნ ძიებით. ამასტან მასსა და Urus-ს შორის განსხვავება საკმაოდ დიდია - 2,5 მლნ ძიების მოთხოვნა. მესამე ადგილზეა BMW i8 - ეს კი ნამდვილად უცნაურია, იმიტომ რომ ეს ჰიბრიდი უვკე არ არის წარმოებაში, თუმცა როგორც ჩანს მისით კოლექციონერები ინტერესდებიან.
რეიტინგში მეოთხეა Toyota Supra (17,26 მლნ), Ford Mustang (16,65 მლნ), Nissan GT-R (15,54
მლნ), Porsche 911 (15,48 მლნ), Lamborghini Aventador (11,55 მლნ), Bugatti Chiron (10,98 მლნ) და Lamborghini Huracan (8,4 მლნ).
სპორტულ ავტომწაროებლებს შორის კი ლიდერია Lamborghini (58,15 მილიონით), რომელიც მნშმვნელოვნად უსწრებს მეორე ადგილოსან BMW (26,75 მლნ), Ferrari (25,35 მლნ), Porsche (25,11 მლნ), McLaren (21,75 მლნ) და Bugatti-ისაც კი (17,43 მლნ).