ეფექტური მასპინძლობა და მომსახურება (ტრენინგ-კურსი)
ID 8164918
ნახვა: 52
12.12.2024 / 18:02
მდებარეობა: თბილისი
წინადადების ტიპი: გთავაზობთ
დისციპლინა: სხვა
300
300
აღწერილობა
Google translate
  • Alternate Text
  • Alternate Text
  • Alternate Text
ეფექტური მასპინძლობა და მომსახურება კომპანიების მიზანი არსებული კლიენტების შენარჩუნება და ახალი მომხმარებლების დამეგობრებაა, ამისთვის მას ესაჭიროება შესაბამისად მომზადებული პერსონალი. აიელსის ტრენინგ-კურსი დაგეხმარებათ ისწავლოთ, როგორ გახადოთ თქვენი კომუნიკაცია კლიენტთან ეფექტური, ურთიერთმომგებიანი, საქმიანი და მეგობრული და გახდეთ შეუცვლელი კადრი მომსახურების სფეროში მოღვაწე ორგანიზაციებისთვის ან ხარისხობრივად უფრო მაღალ დონეზე აიყვანოთ თქვენი საკუთარი ორგანიზაცია და გაზარდოთ კმაყოფილი მომხმარებლების რიცხვი და, შესაბამისად, შემოსავალიც. ჩვენი მიზანი თქვენი წარმატებაა!!! კურსი მოიცავს შემდეგ საკითხებს: ▪️პიროვნების, საკუთარი თავისა და სასტუმროს პროდუქტის პრეზენტაცია სტუმართან ▪️ეფექტური მომსახურების ცნება და მისი მნიშვნელობა სასტუმრო ინდუსტრიაში ▪️რა არის ეფექტური კომუნიკაცია ▪️ინფორმაციის გაგების და გადაცემის გზები ▪️ადამიანთა ფსიქოლოგიური ტიპების მოკლე მიმოხილვა ▪️რეალობის პიროვნებისეული აღქმა ▪️სამუშაო ადგილის სისუფთავე ▪️პროფესიული იმიჯი. დრეს-კოდი ▪️სტუმართან პირველი შეხვედრისა და შთაბეჭდილების მნიშვნელობა ▪️ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია ▪️მოსმენის ტექნიკა (აქტიური და პასიური) ▪️მომსახურების დაწყების პირველი ეტაპი ▪️კლიენტის უფლებები ▪️არასასურველი ქმედებები კლიენტთან ურთიერთობაში ▪️კლიენტის გადამისამართების ტექნიკა ▪️შიდა კომუნიკაციის როლი ▪️გუნდური მუშაობის დადებითი და უარყოფითი მხარეები ▪️სატელეფონო საუბრის ეტიკეტი და სტანდარტი ▪️შეფერხებები და მათი აღმოფხვრის წესები ▪️კონფლიქტის წყარო ▪️უკმაყოფილო სტუმართან ქცევის სტანდარტები ▪️კონფლიქტისა და ურთიერთობის რეგულირების ეტაპები სასტუმროში ▪️სტრესის მართვა, პირობითი რეფლექსები ▪️მომაბეზრებელი სტუმარი ▪️თავაზიანი უარი და ბოდიშის მოხდის ტექნიკა ▪️მომხმარებელთა კმაყოფილების ინდექსი ▪️პროაქტიური მოკითხვა და დამატებითი შეთავაზებები ▪️სტუმართან ურთიერთობის დასრულება (ერთჯერადი მოხმარებელი), საქმიანი ურთიერთობის გაგრძელება (ხშირი მომხმარებელი) ▪️„მოგზავნილი კლიენტი” – გამოცდა გაკვეთილები ტარდება კვ. 2-ჯერ / თვეში 8 გაკვეთილი კურსის ხანგრძლივობა 10 სემინარი (1 თვე) 300 ლარი გადახდა მეორე გაკვეთილის შემდეგ გაიცემა ევრიპული სტანდარტის ორენოანი სერტიფიკატი თბილისი, ისანი ვლ. ლობჟანიძის ქ. 1 II სადარბაზო, IV სართული ვაჟაფშაველას 2ა Show original
300
გასაჩივრება

შეტყობინებები

Alternate Text
არააქტიური
Alternate Text

Alternate Text დიალოგის წაშლა

ნამდვილად გსურთ დიალოგის წაშლა?

Alternate Text დაბლოკვა

ნამდვილად გსურთ მომხმარებლის დაბლოკვა?

ნამდვილად გსურთ ბლოკის მოხსნა?

Alternate Text Alternate Text
დაბლოკილ მომხმარებელთან მიმოწერა შეუძლებელია
არააქტიურ განცხადებაზე მიმოწერის გაგრძელება შეუძლებელია
ფაილის მაქსიმალური ზომა: 10mb
შეგიძლიათ მხოლოდ 12 ფაილის გაგზავნა
Alternate Text

შეტყობინებები

Alternate Text
Alternate Text

აქტიური დიალოგი არ მოიძებნა