ოფისმენეჯერი თანამედროვე ოფისში
ID 6976441
ნახვა: 551
10.12.2024 / 19:56
მდებარეობა: თბილისი
წინადადების ტიპი: გთავაზობთ
დისციპლინა: სხვა
ასაკობრივი ჯგუფი: უფროსები
350
350
აღწერილობა
Google translate
  • Alternate Text
  • Alternate Text
  • Alternate Text
🚩ოფისმენეჯერი თანამედროვე ოფისში🚩 🚩კურსი განკუთვნილია ნებისმიერი პროფესიის პირთათვის (მათ შორის დასაქმებულთათვის), რომელთაც სურთ აიმაღლონ კვალიფიკაცია ადმინისტრაციული საქმისწარმოების სფეროში თანამედროვე მოთხოვნების შესაბამისად და ასევე დამამთავრებელი კურსის სტუდენტებისთვის, რომელთაც სურთ დაიწყონ წარმატებული კარიერა სახელმწიფო სექტორსა თუ სხვადასხვა კერძო კომპანიებში. 🚩დღევანდელ შრომით ბაზარზე ოფისის მენეჯერი ერთ-ერთ ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიაა. შესაბამისად, მაღალია კონკურენციაც. სასწავლო ცენტრი ILC გთავაზობთ სასწავლო პროგრამას, რომლის გავლის შემდეგ შეიძენთ ყველა საჭირო ცოდნასა და პროფესიულ უნარ-ჩვევებს, რომელიც საშუალებას მოგცემთ გახდეთ კონკურენტუნარიანი ადმინისტრაციული მენეჯერი, რაც წარმატებული დასაქმებისა და სასურველი სამუშაოს პოვნის გარანტიაა 🚩ყოველ შეხვედრაზე მსმენელს გადაეცემა ტრენინგის შესაბამისი სასწავლო პრაქტიკული მასალები; ტრენინგის მსმენელი მოისმენს და ნახავს შესაბამის პრეზენტაციებსა და ვიდეო რგოლებს; დამოუკიდებლად იმუშავებს სხვადასხვა ტიპის დოკუმენტზე. კურსის ფარგლებში განიხილება: ▪️მენეჯმენტის ცნება და მართვის სახეები; ▪️ოფისის მენეჯმენტის არსი თანამედროვე საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად; ▪️ადმინისტრაციული მენეჯმენტი, ორგანიზაციის მართვა; ▪️კომუნიკაციის მიზანი მენეჯმენტში; ▪️ოფის მენეჯერის ფუნქცია მოვალეობანი და საჭირო უნარ ჩვევები; ▪️ეფექტური მომსახურების ცნება; ▪️მისტიური მყიდველის არსი; ▪️ეფექტური კომუნიკაციის პრინციპები; ▪️ინფორმაციის გაგების და გადაცემის გზები; ▪️კომუნიკაციის ხელისშეშლელი ფაქტორები და მოსმენის ხელოვნება; ▪️თანამშრომლობის მოპოვების ეტაპები და გუნდური მუშაობის პრინციპები ▪️საოფისე ეტიკეტი; ▪️სამუშაო ადგილის ეფექტური მოწყობის სტანდარტები; ▪️პროფესიული იმიჯი, დრეს-კოდი; ▪️საოფისე გამასპინძლებისა და ბიზნეს ლანჩის ეტიკეტი; ▪️საქმიანი ურთიერთობის სტანდარტები; ▪️პირველადი შთაბეჭდილების მნიშვნელობა; ▪️ადამიანთა ფსიქოტიპები; ▪️სამუშაოს ეფექტური დაგეგმვა; ▪️საქმეთა ეფექტური გადანაწილება; დროის მართვა; ▪️სტრესის მართვის პიროვნული და ორგანიზაციული ფაქტორები; ▪️ღუზა სტიმულები; ▪️დისტანცია და კომუნიკაცია; ▪️ინტერპერსონალური კომუნიკაციები; ▪️ჟესტების ენა; ▪️ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცია ▪️მონაცემთა შეფასება და მონიტორინგი; ▪️სატელეფონო საუბრის ეტიკეტი; ▪️თავაზიანი უარის თქმისა და ბოდიშის მოხდის ტექნიკა; ▪️მომხმარებელთან ურთიერთობის დასრულება; ▪️ყიდვის შემდგომი დისონანსი; ▪️საქმიანი კორესპონდენცია; ▪️საქმისწარმოების სტანდარტები; ▪️იმეილის ტექნიკა, მეილინგი; ▪️რეპორტი, ნიუსი , ანგარიში; ▪️დოკუმენტის სხვადასხვა სახეები; ▪️ოფიციალური დოკუმენტების გაფორმების წესები; ▪️საქმიანი ქაღალდების მონიტორინგი; ▪️კონფლიქტების რეგულირება; ▪️ონფლიქტი მოლაპარაკებებში და დარეგულირების ხერხები; ▪️ასერტიულობა; ▪️მომხმარებელთა უფლებები ▪️ეფექტური შიდა კომუნიკაცია; ▪️მომხმარებლის გადამისამართების ტექნიკა; ▪️ტექნიკური შეფერხებების აღმოფხვრის სტანდარტები 🚩გაკვეთილები ტარდება კვ. 2-ჯერ / თვეში 8 გაკვეთილი კურსის ხანგრძლივობა 12 სემინარი (1,5 თვე 🚩450 ლარი 🚩გადახდა მესამე გაკვეთილზე 🚩გაიცემა ევრიპული სტანდარტის ორენოანი სერტიფიკატი 🚩თბილისი, ისანი ვლ. ლობჟანიძის ქ. 1 II სადარბაზო, IV სართული ვაჟაფშაველას 2ა Show original
350
გასაჩივრება

შეტყობინებები

Alternate Text
არააქტიური
Alternate Text

Alternate Text დიალოგის წაშლა

ნამდვილად გსურთ დიალოგის წაშლა?

Alternate Text დაბლოკვა

ნამდვილად გსურთ მომხმარებლის დაბლოკვა?

ნამდვილად გსურთ ბლოკის მოხსნა?

Alternate Text Alternate Text
დაბლოკილ მომხმარებელთან მიმოწერა შეუძლებელია
არააქტიურ განცხადებაზე მიმოწერის გაგრძელება შეუძლებელია
ფაილის მაქსიმალური ზომა: 10mb
შეგიძლიათ მხოლოდ 12 ფაილის გაგზავნა
Alternate Text

შეტყობინებები

Alternate Text
Alternate Text

აქტიური დიალოგი არ მოიძებნა